loading...
برنامه فا | نرم افزارهای رایگان
بازدید : 118 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار riot

 

Riot نام برنامه ای جهت بهینه سازی و کاهش حجم تصاویر است. اگر تصویری دارید که حجم بالایی دارد و از طرفی هم نگران این هستید که با کاهش حجمش کیفیت اولیه خود را از دست بدهد میتوانید از نرم افزار Riot استفاده کنید. این نرم افزار با ادعای نگهداری کیفیت عکس در حجم کم عکس اولیه و ثانویه را در 2 پنل کنار یکدیگر نمایش میدهد تا ثابت کند تفاوتی متوجه عکس ثانویه نیست. یکی دیگر از نکات قابل توجه در این نرم افزار پشتیبانی و ذخیره ی تصاویر PNG است که علاوه بر jpg میتوان تصاویر را با فرمت png هم باز و ذخیره کرد.


بازدید : 91 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار imbatch

 

ImBatch اسم برنامه ای زیبا و رایگان برای انجام کارهای گروهی روی عکس هاست. این کارها عبارتند از تغییر سایز دسته ای و تبدیل فرمت تمام پسوندهای عکس به یکدیگر. فرمت هایی که این نرم افزار از آنها پشتیبانی میکند عبارتند از : BMP, DIB, RLE, TIF, TIFF, FAX, G3N, G3F, XIF, GIF, JPG, JPEG, JPE, JIF, PCX, PNG, TGA, TARGA, VDA, ICB, VST, PIX, PXM, PPM, PGM, PBM, WBMP, JP2, J2K, JPC, J2C, DCX, DAT, PSD, WDP, HDP که طیف وسیعی از فرمت های عکس را شامل میشود. محیط برنامه بگونه ای طراحی شده که کاربر از کار کردن با آن خسته نشود و جذابیتی پایدار داشته باشد.

 

بازدید : 75 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار irfanview

 

Irfanview نام نرم افزار رایگان ویرایشگر تصاویر است. با این نرم افزار میتوانید تمام فرمت های تصویری خود را فراخوانی کنید و روی آنها تغییرات لازم را ایجاد نمایید. تغییراتی همچون rotate , resize , تبدیل فرمت , معکوس کردن رنگ ها , برش , تنظیم سایه روشن و... . این نرم افزار یکی از ابزارهای محبوب گرافیکی در بین کاربران رایانه به شمار می آید و میتوانید در آن تصاویر خود را بصورت اسلاید شو به نمایش بگذارید. از حجم کمی برخوردار است و محیط ساده و قابل قبولی دارد.


بازدید : 258 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار گرافیکی gimp

 

Gimp , نام بهترین نرم افزار ویرایش تصاویر رایگان است. این نرم افزار با دارا بودن امکانات فوق العاده در ویرایش و خلق تصاویر جزو بهترین نمونه های رایگان در عرصه ی گرافیک می باشد. gimp جایگزین مناسبی برای photoshop به حساب می آید و میتواند به خوبی جای فتوشاپ سنگین و پرحجم را بگیرد. تولد گیمپ در سیستم عامل لینوکس بود زمانی که کاربران لینوکس نمیتوانستند از ابزاری مثل فتوشاپ شرکت adobe استفاده کنند.


بازدید : 345 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار Easy Gif Maker

 

Easy Gif Maker , نام نرم افزاری کوچک و کارآمد در زمینه ی ایجاد تصاویر Gif است. اینگونه تصاویر دارای خاصیت تحرک هستند بگونه ای که از پشت سر هم نمایش دادن فریم ها به وجود می آیند و در قالب یک تصویر منتشر می شوند. با این نرم افزار میتوانید در کوتاه ترین زمان برای خود به تعداد دلخواه تصاویر Gif ایجاد کنید.


بازدید : 260 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار Batch Watermark

 

Batch Watermark Creator نرم افزاری برای قراردادن تصویر یا متنی خاص برروی تصاویر می‌باشد.به قرار دادن لوگو بر روی عکس به صورت نیمه محو Watermark گفته می شود. از قابلیت‌های کلیدی این برنامه میتوان به پشتیبانی از چندین نوع فرمت تصویری، واترمارک دسته‌جمعی تصاویر و ساخت Template اشاره نمود.به عنوان مثال فرض کنید شما قصد دارید تعداد زیادی از عکس های خود را در اینترنت قرار دهید و همچنین می‌خواهید بر روی تمامی عکس ها نام وب سایت شما قرار گیرد تا از کپی برداری و سوء استفاده دیگران جلوگیری نمایید. در چنین زمانی شما اگر بخواهید که بر روی تک تک عکس ها نوشته های خود را قرار دهید مستلزم زمان زیادی می باشد.برای جلوگیری از صرف زمان زیاد شما می توانید از نرم افزارهایی که برای این منظور طراحی شده اند استفاده نمایید. Batch Watermark Creator از دسته این نرم افزارها می باشد که کار واترمارک تصاویر را بصورت دسته‌جمعی انجام می‌دهد.

بازدید : 669 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار PhotoScape

 

Photo Scape , یک نرم افزار حرفه ای جهت ویرایش حرفه ای تصاویر میباشد. این نرم افزار کم حجم بسیار قدرتمند بوده و محیطی کامل را برای ویرایش تصاویر ایجاد میکند. این برنامه سرعت فوق العاده و توانایی چند برابر کردن کیفیت تصاویر را دارد. این برنامه دارای انواع فونت ها, استایل مخصوص به خود, لوگو های منحصر به فرد و… میباشد و همچنین توانایی ویرایش عکس های متحرک را یا ساخت آن ها را دارد که کاربرانی را از سراسر جهان به خود اختصاص داده است. در کل از هر ابعاد که به کارایی, محیط و… به این نرم افزار نگاه کنیم به علاوه این که مشکلی وجود ندارد بلکه یک خصوصیت بسیار خارق العاده پیدا خواهید کرد که شما را مبهوت خود خواهد کرد.

 

ویژگی های کلیدی
+ حجم مناسب و محیطی زیبا و کار آمد
+ دارای فونت و استایل های فوق العاده زیبا
+ بزرگنمایی تصاویر تا چند برابر و بدون افت کیفیت
+ سرعت عمل کرد بسیار بالا و امکان بروز رسانی پس از هر بار اجرا
+ سازگار با انواع ویندوز ها چون Xp/Vista/7/98/2000/…
+ و…

 

بازدید : 591 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار تغییر تصاویر

 

Fob یک نرم افزار رایگان برای تغییر تصاویر و افزودن اشیا و لباس های جانبی به تصاویر میباشد. با استفاده از این نرم افزار کم حجم میتوانید بدون داشتن مهارت خاصی در فتوشاپ به برش , جابه جایی , روتوش و ویرایش و اضافه کردن اشیا به تصاویرتان بپردازید.

 

بازدید : 829 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار gif resizer

 

Gif Resizer برنامه بسیار کوچک و رایگانی است که توانایی تغییر ابعاد تصویرهای gif با حفظ تحرکشان را داراست. همه اطلاع دارند که عکس هایی با فرمت gif قابل تغییر اندازه نیستند و با کوچک و بزرگ کردنشان به وسیله ی هر نرم افزار گرافیکی مثل photoshop تحرک آنها از بین میرود. به همین جهت این برنامه جالب را هم اکنون میتوانید دریافت کنید.

 

درباره ما
نرم افزارهای رایگان و فارسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 282
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 410
  • بازدید ماه : 224
  • بازدید سال : 11,560
  • بازدید کلی : 1,345,743