loading...
برنامه فا | نرم افزارهای رایگان
بازدید : 640 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

 

دانلود آخرین نگارش بازی مرغان مهاجم

 

Chicken Invaders 4 Ultimate Omlette Thanksgiving Edition نام آخرین نگارش بازی زیبا و پرطرفدار مرغان مهاجم است. در این ورژن فضای کلی بازی تغییرات عمده ای داشته و تم و بازیکن پذیری آن تغییر کرده است. در نگارش جدید مراحل متنوع زیادی به بازی افزوده شده است که باعث دنبال شدن بازی توسط بازیکن بطور مداوم میشود. همچنین انواع کاراکترهای جدید مرغ ها برای مبارزه با ما ایجاد شده اند که بطور هوشمند تر و قوی تری دست به مبارزه میزنند در نتیجه ما هم باید با دقت بیشتری اقدام به نابودی آنان بکنیم. بازی مرغ های مهاجم از جمله معدود بازی های کشتار است که به همان اندازه که طرفدار پسر دارد به همان اندازه هم طرفدار دختر دارد.


بازدید : 356 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Bubble pop

 

BubblePop نام بازی حذف دسته ای گوی های رنگی است. نحوه بازی بدین صورت است که ابتدا بازی گوی ها را بصورت رندوم در کنار هم قرار میدهد و این باعث قرار گرفتن دو یا چند گوی هم رنگ در کنار یکدیگر میشود و بازیکن باید گوی هایی را که هم رنگ هستند و با هم در ارتباطند را پیدا کند و روی آنها کلیک کند تا از بین بروند. بازی را باید طوری ادامه دهید که در انتها هیچ گویی در صفحه باقی نماند. این بازی حجم کمی دارد و نیازی به نصب ندارد و میتواند مدتی شما را سرگرم کند.


بازدید : 349 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (1)

 

دانلود بازی penalty shoot out

 

Penalty shootout نام بازی زیبا و رایگان است که در آن باید به پنالتی زنی و دروازه بانی بپردازید. در این بازی کشور خود و کشور حریف را انتخاب میکنید و سپس 5 پنالتی میزنید و 5 دفعه هم باید در دروازه بایستید. قوانین پنالتی در این بازی بطور کامل رعایت شده است. کافیست مکانی را که میخواهید توپ را شوت کنید در دروازه روی آن کلیک نمایید و زمانیکه دروازه بان هستید به سمت هدف جهش بزنید. گرافیک بازی قابل قبول و مناسب است. این بازی امکان ثبت رکورد بصورت آنلاین را هم دارد.


بازدید : 258 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی طراحی لباس برای خانم ها

 

Audrina patridge celebrity dressup بازی رایگان برای انتخاب لباس برای شخصیتی بنام آدرینا است. این بازی برای دخترهایی ساخته شده است که علاقه دارند ببینند چه لباسی با چه کفشی و چه رنگی و چه کیفی بیشتر جور در می آید. در این بازی میتوانند فقط با زدن کلیک آپشن هایی مثل لباس و کیف و کفش و گوشواره و گردنبند را انتخاب کنند و یا رنگ آنها را تغییر دهند. برای اجرای این بازی نیاز به نرم افزار adobe flash player دارید و باید نصب باشد.


بازدید : 187 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی فکری پاسورها

 

Tri-Peaks Solitaire To Go نام بازی فکری پاسور است. هدف از بازی اینست که گیمر بتواند تمامی کارت های ورق را از کوچک به بزرگ و یا بالعکس مرتب کند. ( مثلا اگر عدد ۳ روی کارتها بود می توانید هم ۲ و هم ۴ را روی کارت ۳ قرار دهید ) تا جواز حضور در مرحله ی بعدی را بدست آورد. گرافیک بازی با توجه به حجم ۱۰ مگابایتی انصافا عالی است و مراحل نیز بصورت متنوع و کاربرپسند طراحی شده اند.


بازدید : 148 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی نقطه خور جدید

 

Pacxon نام بازی جدید نقطه خور با سبک و سیاقی متفاوت است. خیلی از گیمرها از گذشته با نام نقطه خور آشنا هستند بازی که در آن باید در زمانی معین نقطه های صفحه را توسط موجودی به نام نقطه خور بلعید. اما این بار نقطه خور با سبکی متفاوت ارائه شده بدین صورت که در این نسخه بازیکن باید به دنبال نقطه خور نقاطی را ایجاد کند و از برخورد با موجوداتی که دشمنان نقطه خور نامیده میشوند پرهیز کند تا بتواند به مرحله ی بعدی برود. حجم کم این بازی قابل توجه است.


بازدید : 171 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی جا به جایی وسایل در کارخانه جات

 

Docker Sokoban نام بازی جا به جایی بارها در کارخانه جات و مکان های صنعتی دیگر است. در این بازی شما راننده ی یک ماشین صنعتی هستید و باید وسایل را در جایی که برایشان در نظر گرفته شده قرار دهید تا به مرحله ی بعد بروید. با افزایش شماره مرحله تعداد بارها بیشتر و قرار دادنشان در جای صحیح مشکل تر میشود. با تراکم بارها بازیکن باید استراتژی را اتخاذ کند تا به نوبت هر وسیله را سر جای خودش بگذارد.


بازدید : 183 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی آموزش آشپزی بطور ساده

 

make beef bourguignon , اسم بازی جذاب و دلنشین است که در آن پختن انواع غذاها را میتوانید به راحتی فرا بگیرید. در این بازی باید تمام راهنمایی هایی را مد نظر قرار دهید و کاری را که بازی میخواهد انجام دهید تا غذای نهایی آماده شود. تمام مواد اولیه و وسایل مورد نیاز در اختیار شما هستند . تنها کار مورد نیاز کلیک کردن بر روی اقلام و هم زدن و ... است. این بازی فرمت فلش را داراست و بسیار کم حجم میباشد.


بازدید : 120 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار gamesave manager

 

GameSave Manager , نرم افزاری برای نگهداری سیو بازی ها و یا انتقال آنها میباشد. گاهی اوقات پیش می آید که یک بازی طولانی را تا مراحلی انجام داده ایم و آنرا ذخیره کرده ایم اما نیاز به تعویض ویندوز میشود و میخواهیم با تعویض ویندوز بازی به نقطه ی نخست باز نگردد. یا اینکه میخواهید سیو بازی را به کامپیوتر دیگری انتقال دهید. در اینگونه مواقع نرم افزار فوق به کمکتان می آید و میتوانید با گرفتن نسخه ی پشتیبان از سیو همه ی بازی های نصب شده ی خود براحتی آنها را جابه جا و نگهداری کنید.


بازدید : 213 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Card Hockey

 

Card Hockey , نام بازی ورقی است که در آن باید به بازی با کامپیوتر بپردازید. اساس کار بازی بر مبنای امتیاز گیری بیشتر است و امتیاز های بیشتر نشان از برنده شدن در این بازی دارد. هر زمان امتیاز بیشتری از حریف خود داشته باشید پیروزی شما حتمی است. بازی ورق پیش رو بسیار اعتیاد آور و در عین حال ساده میباشد. بازی Card Hockey از یک Help کامل جهت آموزش بازی بهره میبرد که با مطالعه ی کامل آن میتوانید خیلی سریع به بازی تسلط پیدا کنید.


تعداد صفحات : 5

درباره ما
نرم افزارهای رایگان و فارسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 282
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 387
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 11,537
  • بازدید کلی : 1,345,720